شنبه ۱۸ اسفند ۰۳ | ۱۱:۴۹ ۱ بازديد
همه ما دوست داریم مشتری های ثابت داشته باشیم. وقتی یک نفر بارها از ما خرید می کند نشان می دهد که از کالا یا خدمات ما رضایت دارد. تکرار و افزایش این موضوع باعث می شود که بدانیم یک مقدار مشخصی درآمد ثابت هم داریم.
سایت قابل اعتماد: داشتن یک طراحی حرفهای و کاربرپسند که به راحتی قابل دسترسی باشد و اطلاعات مشخصی از محصولات و خدمات ارائه کند.
نمادهای اعتماد: استفاده از گواهینامهها و نمادهای معتبر مثل SSL، نماد اعتماد الکترونیکی که نشاندهنده امنیت و اعتبار سایت باشند. برای دریافت این نمادها اقدام کنید. پس از دریافت آن را در قسمت پایینی یا فوتر سایت خود قرار بدهید.
قیمتهای بهروز: اطمینان حاصل کنید که قیمتهای موجود در سایت همیشه بهروز و صحیح باشند. اگر وقت ندارید باید یک فکر اساسی کنید. مثلا این که اتصال سایت به نرم افزار حسابداری را برقرار کنید. با این کار قیمت ها به صورت اتوماتیک از نرم افزار خوانده و خود به خود آپدیت می شوند.
موجودی دقیق: اطلاعات مربوط به موجودی کالاها را بهروز نگهدارید تا مشتریان از موجود بودن محصولاتی که میخواهند، مطمئن شوند.
تخفیفهای تایمی: ارائه تخفیفهای محدود به زمان میتواند مشتریان را تشویق به خرید کند. این کار حس اضطرار را در مشتریان ایجاد میکند. داشتن تخفیف هایی از این دست نشان می دهد که شما واقعا فعال هستید و می شود روی شما حساب کرد.
کوپنهای تخفیف: مشتریان را با ارائه کوپنهای تخفیف برای خریدهای بعدی تشویق کنید.
پشتیبانی مشتری: از طریق چت آنلاین یا شماره تماس، به مشتریان خود خدمات و پشتیبانی ارائه دهید. این کار اعتماد مشتریان را به سایت شما افزایش میدهد.
گارانتی و بازگشت کالا: ارائه گارانتی برای محصولات و امکان بازگشت کالا در صورت عدم رضایت، به ایجاد اعتماد بیشتر کمک میکند.
این نکات میتوانند به شما کمک کنند تا مشتریان خود را وفادار نگه دارید و تجربه خرید آنها را بهبود بخشید.
- ۰ ۰
- ۰ نظر